Vaše názory

Vaše názory jsou velmi cenné. Zde máte možnost se vyjádřit k tématu HTP či k našim stránkám.

Neslušné příspěvky se automaticky mažou.

Diskusní téma: Vaše názory

Datum 15.01.2019

Vložil Vladimír

Titulek 1.2 HTP - BMD

Odpovědět

Tak jsem se o klubu HTPéčkařů dozvěděl, až jsem zrušil našeho (manželčina) mazlíka a dělníka, krátkou Fabii 2006.
165 000 Km s pravidelný, servisem a pravidelným (ne)doléváním oleje v posledních letech, které se vždy ohlásilo rachtáním řetězu... nedat do auta indikátor tlaku oleje je skutečně trestuhodná nedbalost, stejně jako nechat chudinku motor startovat s povoleným napínákem řetězu...
Ale to je taky jediné, co mohu vytknout těm 40 kW. Vlastně je musím pochválit za to, že to vše zacházení vydržely. Převážně městský provoz a celkové skore 6,9 l/100, jednou měněné cívky.
Zkrátka za mne, jde o povedené tři válečky.
Podotýkám, že druhé rodinné auto byla donedávna Octavia 2006 1,9 (77 kw) z druhé ruky a nikdy jsem nijak úkorně nepociťoval, když jsem "musel" přesednout. Dovolím si dokonce nesouhlasit s námitkami na malou dynamiky. Celestýn se od prvních kilometrů velmi rád přizpůsobil mému stylu jízdy.
____
Ty první km byly poznamenány zajímavou závadou. Na křižovatce při červené si Celestýn sám přidával plyn. Záhada, servis...nevíme, zase... servis... nakonec objevena jakási interference servisem zamontovaného rádia a řídící jednotky. Výměna ĚJ to vyřešila.
____
Takže jsem zvědav na to, zda se replacement druhého auta do rodiny za další (tentokrát ojetou) Fabii o5 osvědčí. Uvažujeme o BME, tj. 1.2 12V, 47 W

AŤ NÁM TO HATEPE!

Datum 21.10.2018

Vložil Petr

Titulek motor HTP.

Odpovědět

Vlastním vuz Fabia 1 HTP 1,2 47 KW r.v. 2007 mám najeto 55300km a zatim bez broblemu. výměna oleje po 10000km 5w40 dávám přimaz do oleje na ventili a motor přede jak hodinky. není to žádný závodák ale na dnešní provoz uplně stací. Za studena nehonit nepodtácet a ani nepřetačet na dalnici teto motor není určen ale i tak se dá do těch 150km h udržet spotřeba do 7 litru. Zatim spokojenost uvidime dál dekuji....

Datum 03.10.2018

Vložil David

Titulek Rozvody

Odpovědět

Ahoj, mám dotaz. Koupil jsem od kolegyně 1.2 htp 47kw rok 2006. Někde jsem četl, že v posledních letech výrobce modifikoval u napínací kladky doraz, než přišla na řadu 2007 s novým motorem. Nevíte náhodou od kterého roku to bylo? Mám najeto 108.000 km. Děkuji D.

Datum 21.10.2018

Vložil Petr

Titulek Re: Rozvody

Odpovědět

Od roku 2006 se dával doraz na napínák řetězu po vypnutí motoru zustane řetěz napnuty dál prevence proti přeskočeni rozvodu......

Datum 16.02.2018

Vložil Fabián

Titulek 10 let

Odpovědět

Tak pánové - mám 2003 / 1,2 40 kw. Koupil jsem ojeté v roce 2007. Dnes jsem si udělal přehled nákladů za servis za posledních 10 let (2007 - 2017). Servisováno 10 let ve stejné autodílně. Vyšly mi průměrné roční náklady 5 303,-Kč. Za necelých 15 let najeto cca 143 000 km. Vlastníma rukama pouze dolévám směs do ostřikovačů. Spokojenost.


Datum 10.12.2017

Vložil Martin

Titulek Fábia 1,2 47kw

Odpovědět

Tak pánové - máme 2004 / 1,2 47 kw.
Ve 115ti přeskočil řetěz , 10 ventilů v prdeli.Po opravě pozvolna sežrán zaživa olejem. Takže ve 150ti spotřeba oleje 0,5 litru na sto.Nejsem žádnej
kancl tip.Opravář zem.strojů.Servisuju sám a poctivě.
Shrnutí: Auto super , motor mr..a ,

Datum 12.12.2016

Vložil Ján

Titulek motor 1.2 47kW

Odpovědět

Mám polo 1.2 47 kW 2003.Každý mně odmlouval od koupi motoru HTP .Koupil jsem HTP a jsem spokojen. Mám najeto 218 000 Km kromě svíček , oleje a filtrů bez investic .

Datum 04.12.2017

Vložil kadel

Titulek Re: motor 1.2 47kW

Odpovědět

Štěstí spíš zázrak, když tyhle motory vydrží 100 000 km, nebo snad lež kdo to prodává na hranici životnosti anebo se živí prodejem těchto aut!!!

Datum 30.12.2015

Vložil nikolas botoš

Titulek fabia

Odpovědět

Mam problém nechce mi viject kopece nevim co snim jestli to neni čidlo

Datum 02.03.2015

Vložil Honza

Titulek přeskočení rozvodu

Odpovědět

Ahoj,
pokud přemýšlím o přeskočení rozvodového řetězu,jak to tedy je při každém startování,kdy též předem tlak oleje v napínáku není a nebo dokonce při výměně oleje,kdy chviličku trvá než se mazací soustava natlakuje. Jak je to zabezpečeno v těchto případech,když už je taková panika sundat auto z heveru nebo parkovat se zařazeným rychlostním stupněm?